Продавець ТОВ УКРВЕТ розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
361 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення буде оброблено з 9:00 найближчого робочого дня.

Ветеринарне обладнання та інструменти | Обладнання для тваринництва і птахівництва
Контакти
ТОВ УКРВЕТ
вул. Зої Бутенко 7А, 03127, Київ, Україна
+380 (44) 502-55-45
+380 (68) 622-10-10
Мапа
+380 (44) 502-55-45
+380 (68) 622-10-10

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Магазини Rozetka
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єромБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 150000 ₴.Відправляйте посилки зручно разом з кур'єром нової почти: з дому, офісу чи будь-якого іншого місця! Заповніть форму і найближчим часом наш співробітник зв’яжеться з вами для підтвердження заявки.
  • НОВА ПОШТА

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Сервісна служба компанії «УКРВЕТ» здійснює технічну підтримку обладнання, що поставляється

Якщо після початку використання Ви помітили дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з телефонів, вказаних у контактах.

Наша сервісна служба здійснює введення в експлуатацію, гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання.

Якщо Ви живете не в Києві, можете відправити товар назад за допомогою служби доставки.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Ремонт обладнання виконується терміном до 14 днів.

ПДВ, %:

20

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!

Просимо Вас, при отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриману посилку і перевіряти її зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно з Вашим замовленням, НЕ ПОКИДАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка - НЕ ВІДПУСКАТИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!

Якщо при перевірці Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, потрібно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт-претензію із зазначенням причин.

Пошкодження слід сфотографувати. Фото стануть доказом того, що перевезення дійсно призвело до псування товару. Обов'язково повідомте про це менеджера компанії, який приймав Ваше замовлення.

 


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Якщо Ви перевірили посилку вже вдома і виявили, що є якісь невідповідності - ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме при транспортуванні.

ПАМ'ЯТАЙТЕ!

Забираючи товар з відділення служби доставки, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був Вам доставлений в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину.

Тому, всі претензії про те, що товар має пошкодження, неповну комплектацію і т.д., заявлені ПІСЛЯ отримання Вами посилки, магазином розглядатися не будуть!


Способи доставки:

  • Самовивіз
  • Нова Пошта (пріоритет), відправка в той же день при замовленні до 12:00
  • Ін Тайм
  • Нічний Експрес
  • Делівері
  • САТ
  • Автолюкс

Повна вартість доставки розраховується під час оформлення замовлення по тарифам перевізника. В ціну доставки включається: страховка товару на його повну вартість, вартість самого пересилання. 


Способи оплати:

  • Безготівковий розрахунок 
  • Оплата при отриманні в відділенні Нової Пошти
  • Пром оплата

Регіони доставки:

  • Доставка здійснюється по всій Україні.
  • Доставка в інші країни за домовленістю.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner