Просимо Вас, при отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії, уважно оглядати отриману посилку і перевіряти її зовнішній вигляд, комплектацію, наявність всіх одиниць товару відповідно з Вашим замовленням, НЕ ПОКИДАЮЧИ ВІДДІЛЕННЯ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ або, якщо це адресна доставка - НЕ ВІДПУСКАТИ ПРАЦІВНИКА КУР'ЄРСЬКОЇ СЛУЖБИ!
Якщо при перевірці Ви виявили пошкодження товару або неповну комплектацію, потрібно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт-претензію із зазначенням причин.
Пошкодження слід сфотографувати. Фото стануть доказом того, що перевезення дійсно призвело до псування товару. Обов'язково повідомте про це менеджера компанії, який приймав Ваше замовлення.
Якщо Ви перевірили посилку вже вдома і виявили, що є якісь невідповідності - ми не можемо ніяк підтвердити, що вони виникли саме при транспортуванні.
Забираючи товар з відділення служби доставки, Ви погоджуєтеся з тим, що товар був Вам доставлений в належному вигляді, і Ви не маєте претензій до магазину.
Тому, всі претензії про те, що товар має пошкодження, неповну комплектацію і т.д., заявлені ПІСЛЯ отримання Вами посилки, магазином розглядатися не будуть!
Повна вартість доставки розраховується під час оформлення замовлення по тарифам перевізника. В ціну доставки включається: страховка товару на його повну вартість, вартість самого пересилання.
Безготівковий розрахунок ПДВ, %: 20