Кошик
186 відгуків
НА ПЕРІОД КАРАНТИНУ ДЗВІНКИ ПРИЙМАЮТЬСЯ НА МОБІЛЬНІ!
Категорії
Обладнання та інструменти для свинарства
Обладнання та інструменти для скотарства
+380934264545
Лайф
+380964264545
Київстар
+380504264545
МТС
+380445025545
ТОВ УКРВЕТ
Україна Київ ул. Сеченова 7А, 03127
Мапа

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки:

  • Новая Почта

    Безкоштовно при вартості замовлення від 10000 грн.

  • Самовывоз
  • Транспортная компания
  • Доставка курьером

    Безкоштовно при вартості замовлення від 150000 грн. Відправляйте посилки зручно разом з кур'єром нової почти: з дому, офісу чи будь-якого іншого місця! Заповніть форму і найближчим часом наш співробітник зв’яжеться з вами для підтвердження заявки.

  • Justin

    Безкоштовно при вартості замовлення від 150000 грн.

Способи оплати:

  • Безналичный расчет

Гарантія:

Сервісна служба компанії «УКРВЕТ» здійснює технічну підтримку обладнання, що постачається
Якщо після початку використання товару Ви помітили дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з телефонів, зазначених в контактах. Ми проведемо діагностику товару, на підставі результатів якої, буде прийняте рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошових коштів.

Наша сервісна служба здійснює введення в експлуатацію, гарантійне та післягарантійне обслуговування обладнання. У кожному разі видається гарантійний талон на придбаний товар.

У яких випадках гарантія не надається?

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
порушено цілісність гарантійних пломб;
є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію.

ПДВ, %:

20

Регіони доставки:

  • Вірменія, всі регіони
  • Азербайджан, всі регіони
  • Білорусь, всі регіони
  • Грузія, всі регіони
  • Казахстан, всі регіони
  • Киргизстан, всі регіони
  • Молдова, всі регіони
  • Росія, всі регіони
  • Таджикистан, всі регіони
  • Туркменістан, всі регіони
  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область:
      • Дніпро
      • Кривий Ріг
      • Кам'янське
      • Нікополь
      • Павлоград
    • Донецька область:
      • Маріуполь
      • Краматорськ
      • Слов'янськ
      • Костянтинівка
      • Бахмут
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область:
      • Біла Церква
      • Бровари
      • Березань
      • Бориспіль
      • Буча
      • Васильків
      • Ірпінь
      • Обухів
      • Переяслав-Хмельницький
      • Ржищів
      • Славутич
      • Фастів
      • Вишгород
      • Яготин
      • Українка
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область:
      • Львів
    • Миколаївська область
    • Одеська область:
      • Ізмаїл
      • Одеса
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Шостка
      • Суми
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область
  • Узбекистан, всі регіони

Додаткова інформація про доставку та оплату:

УВАЖАЕМЫЕ ПОКУПАТЕЛИ!

Просим Вас, при получении заказа в отделении транспортной компании, внимательно осматривать полученную посылку и проверять ее внешний вид, комплектацию, наличие всех единиц товара в соответствии с Вашим заказом, НЕ ПОКИДАЯ ОТДЕЛЕНИЕ ТРАНСПОРТНОЙ КОМПАНИИ или, если это адресная доставка - НЕ ОТПУСКАТЬ РАБОТНИКА КУРЬЕРСКОЙ СЛУЖБЫ!

Если при проверке Вы обнаружили повреждения товара или неполную комплектацию, нужно отказаться от получения товара и его оплаты, а также составить акт-претензию с указанием причин.

Повреждения следует сфотографировать. Фото станут доказательством того, что перевозка действительно привела к повреждению товара. Обязательно сообщите об этом менеджеру компании, который принимал Ваш заказ.


ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!

Если Вы проверили посылку уже дома и обнаружили, что есть какие-то несоответствия - мы не можем никак подтвердить, что они возникли именно при транспортировке.

ПОМНИТЕ!

Забирая товар из отделения службы доставки, вы соглашаетесь с тем, что товар был Вам доставлен в надлежащем виде, и Вы не имеете претензий к магазину.

Поэтому, все претензии о том, что товар имеет повреждения, неполную комплектацию и т.д., заявленные ПОСЛЕ получения Вами посылки, магазином рассматриваться не будут!